دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمعرفی کمپین «۴۵ میلیارد ریال تبلیغ رایگان» شبکه ارتباطات آرمانی و خدمات این مجموعه – دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 4 دقایق
تبلیغات محیطی یکی از جذاب ترین و چالش برانگیزترین حوزه ها در صنعت تبلیغات است. یکی از چالش های مهم تبلیغات محیطی برای اجرای کمپین، انتخاب استراتژی و یافتن بهترین نقاط بازار برای نصب بیلبورد است.
شبکه ارتباطات آرمانی به عنوان یکی از اعضای ایرانی انجمن بین المللی تبلیغات محیطی (OAAA) فعالیت خود را در سال 2011 آغاز کرد و با بیش از 1500 رسانه همکاری می کند.
چهار سرویس ایده آل اساسی
شبکه ارتباطی آرمانی چهار سرویس را برای مشاغل ارائه می دهد:
- برنامه ریزی رسانه ای: برای سازماندهی کمپین ابتدا برنامه رسانه انتخاب شده و استفاده از رسانه تبلیغاتی برای اجرای موثر کمپین ها مشخص می شود.
- تحویل و تحقق رسانه: طراحی محتوای تصویری و نگارش محتوای متنی رسانه محیطی بر اساس اهداف تبلیغاتی برند و با در نظر گرفتن ویژگی های مخاطب هدف و نوع رسانه برای انتقال پیام تبلیغاتی برند انجام می شود.
- نظارت بر رسانه ها: اطمینان از اجرای کامل و دقیق کمپین تبلیغاتی مهمترین دغدغه صاحبان مشاغل است. از این رو آرمانی به منظور تضمین کیفیت تبلیغات پس از اکران، گزارش نظارت رسانه ای را به صورت منظم و دوره ای در اختیار کارفرمایان قرار می دهد. این فرآیند به صورت مستمر توسط تیم نظارت انجام می شود.
- طراحی و تولید محتوا: طراحی محتوای تصویری و نگارش محتوای متنی رسانه محیطی بر اساس اهداف تبلیغاتی برند و با در نظر گرفتن ویژگی های مخاطب هدف و نوع رسانه برای انتقال پیام تبلیغاتی برند انجام می شود.
انواع رسانه های تبلیغاتی این شرکت
این مجموعه تبلیغات محیطی خود را به دو صورت انجام می دهد.
تابلوی ایستگاه
تبلیغات در ایستگاه های اتوبوس و اطراف آن به دلیل قرار گرفتن در مکان های پرتردد و شلوغ از رایج ترین و موثرترین روش های تبلیغات محیطی در دنیاست. پوشش رسانه ای گسترده هیئت ایستگاه در تمام ایستگاه های اتوبوس فعلی تهران فعال است. تابلوهای ایستگاه چندین مزیت دارند.
- کیفیت چاپ بالا و نور خوب
- فراوانی بازدیدهای عمومی به دلیل توزیع گسترده و هدفمند ایستگاه های اتوبوس
- با افزایش پوشش حوزه های برند هدف، آگاهی از برند را افزایش دهید
- افق باز و فرصت برای تعامل بیشتر بین مخاطب و برند
- قیمت قابل قبول
بیلبورد و عرشه پل
تابلوهای تبلیغاتی نقش بسیار مهم و قابل قبولی در تبلیغات شهری دارند. این رسانه اکولوژیک تقریباً در همه جای دنیا به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای انتقال پیام برند به مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به عنوان یک رسانه موثر در زمینه تبلیغات ATL مطرح شود.
تبلیغات محیطی بیشترین بازده را دارد
بر اساس گزارش ارائه شده توسط آرمانی به هیئت مدیره DM، تبلیغات محیطی بالاترین جایگاه را در بین رسانه های تبلیغاتی از نظر اثربخشی دارد. این نوع تبلیغات علاوه بر اثربخشی، بیشترین میزان دستیابی به مخاطب را نیز دارد. نمودار زیر اثربخشی انواع رسانه ها را نشان می دهد که نشان می دهد تبلیغات چاپی بین 9 تا 52 درصد، تبلیغات تلویزیونی بین 22 تا 62 درصد، تبلیغات اینترنتی بین 35 تا 57 درصد، تبلیغات موبایلی بین 35 تا 52 درصد و تبلیغات رادیویی بین 21 تا 36 درصد است. درصد تبلیغات محیطی بین 40 تا 67 درصد موثر است.
جشنواره ای برای ارزش آفرینی
شرکت شبکه ارتباطات آرمانی با توجه به توانمندی و اثربخشی تابلوهای استیشن، با برگزاری جشنواره ای با هدف ارزش آفرینی، قصد دارد فرصت تبلیغاتی را برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات با شرایط ویژه برای باشگاه مشتریان خود فراهم کند تا برندهای مختلف می تواند از ظرفیت تبلیغاتی آرمانی از پوشش گسترده 2700 کیلومتری ICHV شهر تهران استفاده کند. یکی از مزیت های این جشنواره این است که شرکت ها پس از بازگشت تبلیغات و بازگشت سرمایه در چرخه اقتصادی، پرداخت های شرکت را انجام می دهند.
عملکرد VIP باشگاه
فرصت دیگری که این شرکت برای برندها ایجاد کرده است، ارائه خدمات بیشتر به مشتریان VIP است.
-
ارائه تبلیغات رایگان به مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون تومان
-
ارائه اعتبار 15 درصدی و امکان حفظ این اعتبار تا یک سال برای برندها
-
ارائه 100 هزار پیامک LBS رایگان به این دسته از مشتریان
-
در پایان بررسی ساخت، عملکرد کمپین را به صورت رایگان گزارش دهید
-
پنج مکان را برای اجرا و ساخت مدل های سه بعدی تنظیم کنید
کدام ایستگاه های اتوبوس متعلق به آرمانی است؟
آرمانی مهمترین مزیت تبلیغات ایستگاه اتوبوس را جذابیت بصری و کم هزینه بودن آن نسبت به سایر رسانه های محیطی و اثربخشی تبلیغات می داند.
75 درصد از سفرهای شهری با تابلوهای تبلیغاتی روشن می شود
ایستگاه های اتوبوس شهری در مناطق پرتردد مختلف تهران قرار دارند. این ایستگاه ها یکی از بهترین مکان ها برای درج تبلیغات محیطی هستند. به طور متوسط روزانه 20 میلیون سفر در حمل و نقل تهران انجام می شود که میانگین زمان هر سفر 22 دقیقه است. با توجه به گستردگی ایستگاه های اتوبوس و پوشش 2700 کیلومتری سطح شهری، بیش از 75 درصد سفرهای شهری تحت پوشش بیلبورد یکپارچه قرار دارند. تابلوهای ایستگاه در حال حاضر در سراسر جهان برای تبلیغات محیطی استفاده می شود.
[ad_2]