دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکمپین «پینفینیتی» بیتپین و ماجرای سفینهای که در آسمان شهر دیده شد دیام برد
[ad_1]
در چند روز گذشته ویدئوهایی از پرواز بشقاب پرنده سبز رنگ بر فراز آسمان تهران در فضای مجازی دست به دست شد که واکنش های مختلفی را در پی داشت. این ویدیو در جاهای مختلفی مانند تلگرام، اینستاگرام و لینکدین به سرعت پخش شد و دو میلیون بازدید داشت. عده ای این ویدئو را ساختگی و برخی دیگر مربوط به نیروهای فرازمینی می دانستند و حتی برخی از کانال های خبری این ویدئو را با محتوای “تهرانی ها نور عجیبی به آسمان شلیک می کنند” را نشان دادند. منتشر شده
این کشتی وجود خارجی ندارد و در واقع یک ویدیوی CGI برای تبلیغ کمپین تبادل ارز دیجیتال Bitpin است. این ویدیوها از نکات برجسته این کمپین است و در روزهای آینده قسمت های بعدی ویدیوهای مجموعه توسط این صرافی ارز دیجیتال منتشر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بیت پین، این کمپین با نام بازی Pinfinity راه اندازی شده و تا 28 خرداد ادامه دارد و طی آن یک بیت کوین کامل، سه اتریوم و جوایز دیگر به ارزش بیش از 5 میلیارد تومان به برندگان اهدا می شود. کمپین Pinfinity تاکنون بیش از 650 هزار شرکت کننده داشته است. همه می توانند در این کمپین شرکت کنند.
به گفته Bitpin، این صرافی در حال حاضر بیش از 2.5 میلیون کاربر دارد که شامل جامعه ای با گروه های مختلف معامله گران است. اطلاعات گسترده عمومی و چالش های دستیابی به مخاطبان هدف متنوع، دلایل استفاده از این سبک از تبلیغات بیان شد و گزارشی از این کمپین که به گفته بیت پین رکوردهای قابل توجهی از نظر بازدید ویدیو و تعداد شرکت کنندگان به دست آورده است، ارائه شد. به زودی از این صرافی منتشر می شود.
[ad_2]